luni, octombrie 12, 2009

Intrusul


Prima dimineata cu ceata. In interiorul meu e ceata la 7 dimineata. Sunt in deplin acord cu natura. Comunicam. Oameni speriati, neintelesi, unii infometati se grabesc spre niciunde. Ard gazul din propria lampa.
Acum stiu sigur ca in alta viata am fost o pasare. Simt in spate niste aripi uscate, care nici nu se mai vad. Totusi ma ajuta sa ma hranesc, sa ma intalnesc cu cine vreau si sa zbor spre necunoscut. Aripi de praf, interior de coca sfaramicioasa. A fi sau a nu fi? N-am vrut sa ma nasc si totusi m-am nascut. Am vrut sa mor si am tot amanat. Nu pot fi Dumnezeu. N-am putere. N-am nimic. Doar un gand prelungit...Praf si coca.
In mine e cineva. A intrat fara sa bata la usa. Doarme in mine si se trezeste odata cu mine. Ma insoteste peste tot. Nu e un prieten, e un intrus. Si-a facut culcus in sufletul meu. E cald si bine acolo. Se hraneste cu interiorul meu. Poate sa-mi explice vreun psiholog fenomenul? Nu e nevoie. Mutatia s-a facut deja. A intrat din intamplare si nu va mai iesi. Pe mine ma doare in schimb. Ma ustura fiecare prezenta. Cum am observat de aceasta noua prezenta, gandurile mele nu au mai avut alt subiect de colcaiala. Joc psihologic. Rezista daca poti. Autosugestie. Emotie. Necunoscut. Aripi lipsite de vointa. Incerc sa inteleg si nu pot. Viata mi se complica si n-am cum sa controlez asta. Poate o sa mor. Cu cat ma gandesc mai mult la intrusul care doarme in mine, cu atat simt ca o iau razna mai mult.
Mai devreme mi-a vorbit. Si-a cerut scuze si a zis ca nu vrea sa ma faca sa sufar. Doar ca se simte bine in sufletul meu si vrea sa ramana in continuare. Spera sa inteleg. Imi implineste orice dorinta vreau. Nu vreau decat sa iasa si sa uit tot. Ma ucide fara sa-si asume asta. Sufletul imi va arde si se va preface in scrum. Inteleg de fapt ca nu-i pasa de mine si ca nu ma va asculta. Ii spun ca e egoist, iar raspunsul lui e ca nu inteleg nimic. Bucati din mine s-au rupt deja. Eu nu inteleg realitatea? Care e realitatea lui? Ametesc si ma doare capul. Ma depaseste viata. E clar. Ma duc sa ma culc. Sunt insotita. Vine si el sa se astearna in mine...

Dedic acest text lui A.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu