duminică, octombrie 18, 2009

Castelul (1)


Auzisem de mult timp de existenta castelului de pe colina si de ciudatenile care se petrec acolo. Nu credeam nimic insa. Locuitorii de prin imprejurimi sustineau ca acolo totul e fantastic, agonizant, miraculos. Ciudat e ca gura satului isi dadea cu presupusul, desi nimeni nu a avut acces in castel de fapt. Trebuia sa fii ales in mod special si prezenta ta acolo sa fie motivata pe drept. Din acest sat, nimeni nu a fost ales. Mi-am imaginat atatea variante ale castelului...Cate persoane or fi inauntru? Castelul e considerat un centru important de initiere spirituala. Ma gandesc ca ar putea fi o varianta a lui Hesse a Castaliei. Poate exista si aici un Magister ludi. Trebuie sa aflu. Mi-e teama de pedeapsa. M-ar putea ucide. E un univers la care noi nu putem avea acces. Noi, cei limitati intelectual. IQ-ul mediu nu conteaza. O sa incerc. Trebuie sa patrund inauntru si sa scriu despre lumea mistica de acolo.
De unde locuiesc eu, nu e foarte mult de mers pana la castel. Cativa km. 8-9. In cateva ore as ajunge la destinatie. Sunt multe livezi de traversat. O sa-mi iau o bocceluta cu ceva de ale gurii pentru drum. Nu le spun nimic parintilor. Nu ar intelege aceasta atractie si curiozitate de neoprit. Sunt nerabdatoare. Intr-un fel am emotii. Ma joc cu destinul.
Am plecat. M-am uitat cu drag inapoi spre casa. Dragii mei parinti...Cata iubire si-au oferit unul celuilalt si inca mai au resurse sufletesti. Ma emotioneaza iubirea cu radacini ce nu mai pot fi smulse niciodata. O lacrima mi se prelinge timid pe obraz. Poate de dor prematur. Sa lasam deoparte insa melancolia..
Calatoria a inceput. Mi-am luat pe mine niste haine in care sa ma confund usor cu un baiat. E mai bine sa par baiat. Gandul acesta parca ma face mai curajoasa.
Ce verde placut ochilor...Puritate imagistica. Natura e simpla. Miroase a iarba proaspat cosita..Cate o vaca ici colo care paste in tihna. Talazul ii e pedeapsa. Nu stiu de ce zambesc. Ma simt asa de fericita. Atata bogatie si frumusete.. Cerul e partial acoperit cu figurine de spuma. Figurinele danseaza si in acelasi timp calatoresc. Se supun blestemului dat de vant. Magia e deja prezenta (va continua)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu