duminică, iunie 28, 2009

Mi-ar fi placut...


1. Mi-ar fi placut sa-mi pot numara toate oftaturile din viata mea, sa stiu de cate ori plamanii mei au simtit nevoia de mai mult aer si sufletul de usurare.

2. Mi-ar fi placut sa locuiesc permanent in neantul matern in care m-am format, sa nu ies niciodata afara si sa nu ajung sa constientizez vreodata ca am un les, pe care voi fi obligata sa-l car dupa mine si sa-l suport peste tot, cat timp voi mai respira.

3. Mi-ar fi placut sa nu miros a carne, sa fiu alcatuita dintr-o materie eterica sau volatila, dar care sa fie vizibila totusi cu ochiul liber.

4. Mi-ar fi placut sa-mi fac aparitia intr-o societate care nu are reguli prestabilite la care trebuie sa ma conformez ca sa par un om normal. Vreau o societate fara norme si prejudecati.

5. Mi-ar fi placut sa nu aflu niciodata ce e durerea spirituala si cum te roade ea ca o carie iubitoare de lemn. Durerea materiala nu ma deranjeaza, ii dau toata libertatea de exprimare de care are nevoie.

6. Mi-ar fi placut sa constat inca din primii ani de constienta deplina ca atingerea fericirii nu e un imposibil posibil. Poate nu as fi ajuns sa tin asa mult la viata mea. Fericirea se invecineaza cu speranta si iluzia. Sunt chiar vechi cunostinte. Se impaca foarte bine. Toate trei sunt la fel de mincinoase, te duc cu zaharelul ca sa te vada cum ajungi batran si te usuci. Sunt devoratoare de timp. De timpul nostru, al carnii mele si a ta.

7. Mi-ar fi placut sa nu-mi fie atat de greu sa ma despart de oamenii carora le iubesc fiecare milimetru patrat si sa zambesc in loc sa plang, cand ii vad ca pleaca de langa mine.

8. Mi-ar fi placut sa fiu iubita de cineva invizibil, care sa nu-mi spuna niciodata ca ma iubeste, dar sa-i simt caldura sufleteasca fidela mie pentru totdeauna, foarte aproape de ramasita sufletului meu.

9. Mi-ar fi placut sa nu ma simt niciodata singura, sa nu existe senzatia ca orice as face, in mine nu va putea fi lipit alt suflet care sa-mi tina de urat si sa intretina focul de tabara al inimii mele. Senzatia de singuratate face parte din simtul tactil al sufletului.

10. Mi-ar fi placut ceva foarte frumos care sa nu dispara niciodata si sa fie prezent peste tot...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu