duminică, iunie 07, 2009

Am spus nu la vot

S-a terminat cu cetatenii turmentati care sa intrebe "Eu cu cine votez?" la nesfasit
si sa-l voteze pe cel care pare mai simpatic. Cetatenii au ales de data aceasta
sa nu se mai implice constient in manariile leprosilor.
Am facut si eu parte din cei care s-au inghesuit sa stea acasa astazi si sa nu-si manifeste alegerea europarlamentara. N-am absolut niciun punct de vedere. Imi declar absenteismul activ, perfect constient, rece si cinic. Nu pot spune ca nu ma intereseaza, dar nu aveam cu cine vota. Din pacate, pe criza asta, toti politicienii au credibilitatea scazuta, desi nu se poate spune ca ei sunt marii vinovati pentru lipsa de bani din Romania. Singura lor vina e ca fura in continuare vizibil fara sa tina seama ca e criza sau nu, ca doar asa sunt cleptomanii. Bine ca nu au cum sa ia tara cu totul in spinare. Iar povestea cu hai sa ma duc la vot ca sa-l votez pe cel care are cele mai mici sanse sa iasa, ca sa anulez voturile PSD-istilor sau ale PDL-istilor, mi se pare iarasi o mare prostie. EBA are sanse sa atraga un procent bun de partea ei, dar nu cred ca numarul prostilor va fi chiar asa mare incat sa iasa in fata cu ale ei succesuri. E foarte posibil insa sa ia macar un mandat. Imi place Ponta. Vedem noi cate mandate o lua. E un om politic bun zic eu, dar pacat ca e al PSD-istilor. EBA a avut o campanie buna, dar acest joc de-a candidatul independent aplaudat de PDL a fost cat se poate de penibil. Mai ales ca la 12 noaptea revine in PDL. Manevra binecontrolata de taticu. Macovei are experienta cu justitia in spate, fapt ce o face sa piarda din start sustinerea cuiva, mai ales ca cea mai mare coruptie e in justitie acum, iar reforma dansei nu a iesit cand a trebuit. Norica Nicolai e doar o femeie si atat. Politica trebuie sa fie facuta fara fusta, ca sa nu fie suspectata de la inceput de prostitutie fie ea intelectuala, materiala sau de orice alt fel. Oile si nebunia nu au ce cauta la Bruxelles, asa ca laptele ramane in tara. As vrea sa cred ca asa se va intampla cu adevarat. In rest se fura si la vot si de oriunde se poate...Mi s-a parut ca se asteptau la furt electoral dinainte in numar asa mare, mai ales ca s-a vorbit mult mai mult despre asta decat in alti ani si parca rezultatul semicampaniei "Voteaza corect" si "nu coborati asa multi din autocare" a fost de instigare involuntara. Iar politia nu face arestari momentan ca toti politistii sunt la mare cu blondele pe sezlong. Acum duceti-va si voi europarlamentarilor ca e apa calda si e pacat sa va agitati atata de pomana mai ales ca oricum nu va pasa!Grija mare la rechini...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu