duminică, mai 24, 2009

Miscarea lui Badea


Stau si ma gandesc ce a vrut sa insemne "Viva la revolution", campanie impotriva sedentarismului a carei imagine a fost Mircea Badea. Participantii parca s-au dus la crosul loteriei, de aceasta data nefiind in joc premii. N-am inteles de asemenea de ce a fost nevoie sa aminteasca de atatea ori ca el e imaginea acestui proiect initiat de revista Viva. Adica vezi doamne el si Bruma se dau drept modele de urmat. Lucru care mie personal nu-mi spune nimic. Parca a simtit o nevoie acuta de afirmare. 5000 de indivizi stransi in Parcul Tineretului nu inseamna foarte mult, dar nici putin. As fi inteles sa repete de multe ori un mesaj si sa arate eventual in imagini ce inseamna de fapt sedentarismul pentru corp. Sa bagi niste poze emotionante, care eventual sa te faca sa-ti pui niste intrebari legate de stilul tau de viata. Ba o fi bine o fi rau ce fac eu? Sau oricum n-am timp de sala si alte idei din astea? Mi s-a parut o forma de populism. Parca era Basescu, in mijlocul multimii, in dialog cu poporul care l-a votat (in acest caz e vorba de cei care au ales sa se deplaseze pana acolo duminica dimineata ca sa participe la calcarea in picioare). Nu cred ca s-a schimbat ceva in mentalitatea cuiva. Campaniile de genul asta nu duc la nimic. Asa cum nu cred ca celebra campanie antifumatului initiata de viitoarea fosta colega de trust cu Badea a avut vreun rezultat. Dar fiecare se afirma cum crede de cuviinta...Uneori iti poti intari imaginea si prin bascalii de genul acesta..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu