duminică, mai 03, 2009

Fara titlu


Citisem pe undeva mai demult ca nimic nu e mai potrivit cand esti in depresie decat sa te apuci sa faci ordine in viata ta in general si sa-ti gasesti diverse forme de implicare care sa te sustraga din panza de paianjen care te inconjoara. Si uite asa, m-am apucat si am facut toata ziua ordine prin casa, am aruncat lucruri vechi, care trebuiau demult scoase din peisaj (chiar si mobila, sa nu mai vorbesc de haine), am facut sport, am sters mesaje din telefon si numerele persoanelor care ma incomodau psihic. Au ramas doar unele amintiri pe care am de gand sa le sterg prin experiente noi si de neuitat. Si iarasi zic punct si de la capat. Cred ca e foarte important sa faci asta periodic, ca sa nu aduni prea multe in capsor care ar putea sa-ti dauneze.
Ma simt deosebit de bine acum. Sunt in faza de ascultat muzica. Asadar ce e de retinut din ce am enumerat mai devreme e ca avem nevoie permanenta de reinventare. Pana si dragostea are nevoie de aceasta etapa. Pana la urma si in acest caz se poate ajunge la o tensiune, fiind si aici nevoie sa fie canalizata spre diverse activitati.
Bagam eventual si o cura de dezintoxicare dupa prostelile culinare la care ne-am supus toata iarna si ne incarcam bateriile singurei, ca altcineva nu ne cunoaste la fel de bine. Seara o tura de parc si maine de la capat in vechiul program...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu