vineri, decembrie 19, 2008

Despre disperarea din politica

Imi pare rau ca amestec subiecte diferite pe acceasi pagina, da le scriu dupa cum imi vin in cap. Spun asta pentru ca am primit reprosuri ca o dau dintr-una in alta.
S-a facut pomana porcului in ultima perioada in politica..Au disparut unii, iar altii au profitat repezindu-se la scaunul liber. Politica e un subiect care ma cam dezgusta, care e ca o inghititura fortata dupa ce ai burta plina gata sa plesneasca. Interesandu-ma si eu care mai e treaba "cu steguletele de la prefectura", i-am salutat si eu din fata televizorului pe noii veniti in ministere si le-am urat toate cele bune ca asa e la inceput in orice.
Pot sa jur ca Udrita stia ca se va alege cu ceva dupa aceasta campanie in care a impartit pachete care i-au multumit pe bietii batrani din Drumul Taberei si care au zis bogdaproste saracii. Astazi doamna Cocos devenind "turista" Romaniei, cred ca primeste in sfarsit rasplata pentru munca depusa in sustinerea lui Baselu. Imi amintesc ca acum cateva luni incercam sa aflu cu exactitate care e starea terenurilor ei si ale lui Cocos de prin cartierul francez, care valoareaza multe milioane de euro si pe timp de criza, dar nu binevoia sa raspunda la telefon si sa se deranjeze cu diverse explicatii care i-ar fi putut trece prin capul ei de blonda "lectoare" la ora aia. Ca doar totul e corect sau bine ascuns, deci nu va chinuiti sa aflati.
Ministrul Sanatatii, propus de Psd, ar fi in mare viteza daca reuseste sa se tina bine, intrucat domnul Bazac este presedintele Forza Rossa Romania, partenerul Ferrari pe piaţa locală, deţinând 47,5% din acţiuni.
Cam atat despre cum se scalda politicienii pe uscat. Va dam legatura in studio

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu