miercuri, septembrie 30, 2009

Poze noi si niste ganduri

Oracolul de la Delphi


Una din multe Manastiri de la Muntele Athos


Tot muntele Athos

Turnul alb din Salonic



Canalul Corint, locul unde Marea Egee se uneste cu Marea Ionica

Acropole noaptea


Sunt bucuroasa ca azi mi-am luat cartea care a aparut la Jurnalul National si anume Viata pe un peron, a lui Octavian Paler. Imi place mult Paler. E printre putinii autori romani pe care i-as citi cap-coada cu mare drag. Nu rezist sa nu ma apuc acum de cartea asta, in ciuda faptului ca am multe de facut si de citit. Am intrerupt pentru moment Andre Malraux Antimemorii si Oglinda limburilor. Dupa mine, Malraux scrie mai bine chiar decat Camus. Malraux nu e existentialist si nu vorbeste mult despre om, ci despre viata si frumos. Cel putin nu in cartea mai sus mentionata. In "Conditia umana" deja vorbim despre altceva.
Mai sus am pus niste poze de prin locurile unde am cascat ochii in aceasta scurta vacanta de sfarsit de vara:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu