marți, septembrie 08, 2009

O vara palida

Mi-e frig...Imi vine in cap o melodie Vama cu versurile "Nimeni nu m-a strans in brate ieri, cred c-am adunat vreo 300 de ieri". Nici n-am realizat cum a trecut vara. N-am stat deloc in natura lunile astea, n-am mirost niciun fir de iarba, in vreo dimineata, cu parfum de roua pe el. N-am iubit nimic..N-am alergat cu nimeni prin ploaie. N-am dansat cu hainele uzi pe noi...N-am plans..N-am ras din suflet..N-am tipat de fericire sau de durere. Am trait in gol fara sa-mi ramana ceva. Lipsa de motive si provocari esentiale. Un timp mut care nu m-a avertizat ca trece. Incep grijile reale. Nu-mi plac gandurile astea. Vreau o viata boema. Sa contemplu, sa urmaresc detaliile vietii, sa fiu martor la tot ce e frumos. Sa ma inspir din nimic. Sa nu fiu contratimp. Sa am tot timpul din lume la dispozitie..Sa creez. Sa muncesc in acelasi timp. (Fara munca nu evoluezi si nu ajungi niciunde) Poate incep sa ma maturizez, ceea ce e grav. Adultii traiasc urat si plictisitor, daca uita sa fie copii.
Oamenii nu mai stiu sa rada. Daca zambesti cuiva in metrou, nu ti se mai raspunde cu zambet. Pana de comunicare. Uitam sa traim. Ne-a invadat gandul "necesitatilor" pana in strafunduri.
Ascult Michael Jackson. Multa nedreptate. Parca mi-e dor de el. Mi-e dor de viata si de natura...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu