luni, aprilie 27, 2009

Molima psihologica



N-am de gand sa mai continui povestea de dinainte, ca nu mai vreau sa-mi amintesc pas cu pas ce s-a intamplat in continuare. In orice caz totul s-a rezumat la o lupta psihologica puternica si neiertatoare.
Necazurile si problemele ii aduc pe oameni aproape unii de altii de obicei. Nu poti continua lupta daca nu impartasesti durerea cu cei apropiati tie. Asa e firea omului. Simte nevoia uneori sa i se planga de mila ca sa poata trece mai departe. Cand spui parca ce ai pe suflet, tot raul iese din tine si acolo ramane. Criza asta e mai mult la nivel psihologic. Marea confruntare se da in mintea noastra. Criza a devenit o stare de spirit care se ia cu foarte multa usurinta in masa. E o molima psihologica. Marea obsesie a oamenilor: banii. Ca au sau ca nu au bani in buzunare toti au pe buze acelasi cuvant. Nu-l mai repet ca risc sa fac si eu o obsesie virtuala. E important sa vedem ca prin situatia de fata exista o manipulare a maselor. Mi-e greu sa cred ca economia brusc a cazut din pom si ca si-a fracturat trupul fizic si nepretios. Poate ca si aici exista niste interese, o nevoie de presiune voita. Ramane de vazut cine va castiga din tot balamucul asta inchipuit. Numai atunci vom sti cu siguranta ce a fost in realitate.
Cand vorbim intotdeauna de un produs si de vanzarea lui, nu putem sari si peste importanta marketingului din ecuatie. Cei mai tari din lume la marketing sunt americanii. Brusc americanii nu mai stiu sa faca marketing? Nu cred in acest asalt autosugestiv.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu