marți, aprilie 07, 2009

Visare


4 dimineata. Picioare epuizate de pantofi si de exces de dans, ciorapi plini de praf, rochie murdara de fond de ten si multa dragoste pentru tine...Daca mi-ai cere sa vin acum pana la tine doar sa te sarut, desi stai departe, mi-as lua pantofii in mana si as alerga intr-un suflet cu inima trepidand de emotie..Simt ca nu pot trai fara tine si fara mirosul tau...De fiecare data cand te vad imi tresare inima, ma cuprind fiori si ma schimb la fata....E o iubire prea mare.... Mi-a secat orice izvor de speranta. Asa ceva e bolnavicios si obsesiv.Cu iz patologic si nebunesc.
Camera mea e goala si plina de fum. Nici nu se poate respira. Macar sa ma sufoc si sa mor cu gandul la tine. Nimic mai inaltator si mai extatic. Ar trebui sa ma bag la somn, dar prefer sa ma gandesc si sa-mi imaginez cum ar fi daca...A disparut sacrificiul suprem pentru iubire..Nebunie controlata si nimic altceva. Exaltari inofensive si pline de inocenta retinuta. Ma plictisesc fara sa vreau pentru ca nu am un raspuns de la lumea in care traiesc. Nu mai inteleg nimic...:(

Un comentariu: