marți, martie 10, 2009

Prietene ai innebunit?



Se intampla acum cateva zile toata povestea. Primesc un telefon dimineata, pe la 10 adica si raspund, desi somnul imi era deosebit de profund. Singurul motiv pentru care am raspuns, in conditiile in care nu stiam numarul, era ca imi imaginam ca se va ruga cineva de mine sa ma cheme la vreun interviu. "Buna". Buna ii raspund si eu. Habar n-aveam cine era. Cert e ca imi vorbea cu o oarecare familiaritate. Nervoasa fiind ca m-a trezit din somn si dandu-mi seama ca nu intentioneaza sa ma cheme la vreun interviu il intreb pe un ton scarbos cine e si ce vrea. Imi spune ca e Razvan, fostul meu vecin de bloc student la sociologie si ca vroia sa ma intrebe ce mai fac. Incerc sa scurtez cat mai mult convorbirea si ii spun pe un ton politocos totusi ca il voi suna cand ma voi trezi mai bine. Evident ca am uitat sa-l sun in ziua respectiva. In zilele care vin incepe iar sa-mi dea mesaje. Ii raspund la o mare majoritate din ele. De precizat faptul ca nu am avut nicio treaba niciodata cu el si nu stateam la mari povesti nici cand stateam in acelasi bloc. Pana acum nimic care sa ma enerveze. Dar omul devine pe parcurs foarte neinspirat. Revine cu un telefon si imi spune ca a castigat o excursie la Paris de doua persoane pentru o saptamana si i-ar face mare placere sa il insotesc. Evident ca i-am spus ca nu-l cunosc asa de bine incat sa-l onorez cu prezenta mea si in plus colindasem deja Parisul in lung si in lat cu doua veri inainte. Atunci el ma intreaba: "Dar ai merge daca m-ai cunoaste mai bine, nu?" Evident ca as merge daca ne-am cunoaste mai bine si daca nu m-as simti in vreun pericol. Sincer ma cam enervase abordarea lui. Imi venea sa-i zic sa ma lase dracului in pace. Si apoi ce credeti ca-mi raspunde oare? Ca totul a fost o farsa si ca a vrut sa vada daca sunt pitipoanca si daca m-ar fi tentat sa merg. Ca avand in vedere ca sunt tentata de Paris, inseamna ca sunt o mare pitipoanca. Prietene iti mai repet inca o data (desi nu suntem niciun fel de prieteni, amici,etc) ca am vazut jumate' din Europa deja cu mama si daca ai avut senzatia ca ti-ai demonstrat ceva te inseli. In plus daca as fi spus da, desi nu am spus, nu mergeam pe banii nimanui, ci ai mei daca aveam nevoie. Asa ca rusinica si multa inspiratie in continuare!!!

Un comentariu:

  1. Nu era mai bine daca-l punea pe Buzdugan... sau macar pe Angel Popescu? :)

    RăspundețiȘtergere