duminică, martie 22, 2009

Bat campii cu placere


Zilele astea am muncit ca o sclava, dar recunosc ca mi-a facut placere. A trecut si weekend-ul si nici nu mi-am dat seama. Am simtit o teribila nevoie de implicare profesionala si am decis sa ma urnesc din visarile mele cotidiene si sa devin utila intelectual pe bani. Aseara, desi cu ochii mai mult inchisi, am reusit sa ma uit la un film, intitulat Santa Sangre de prin anii '70. Il recomand si celor care au stomacul tare si sunt interesati de reliefarea unor problematici profunde prin intermediul simbolurilor si mai ales celor pasionati de naturalismul pur.
In rest ma distrez cu tot ce pot. ca de exemplu de-abia astept sa vad ce-o sa se mai intample pe scena politica de la noi. In aceasta cacealma aurita poleita de valori inchipuite, lucrurile totusi se misca in sfera intereselor evident. Crin Antonescu are un an greu. Crinul e in plina dezvoltare si asteapta cu nerabdare sa infloreasca. S-ar putea chiar sa infloreasca in alegerile prezidentiale. Ramane de vazut. Pana atunci ramane sa ne lamurim ce va face Elena Basescu la strangerea celor 100.000 semnaturi care ii vor permite sau nu sa candideze la europarlamentare.
Acum e si candidata independenta mai draga ca sa nu mai afecteze imaginea partidului, ca doar taticu' nu o dorea in viata politica. Isi ia viata in proprile maini mititica, face o pauza de club vinerea si se odihneste pentru sambate si duminici, iar lunea se duce la coafor ca are 3 propozitii de spus la televizor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu