vineri, martie 13, 2009

Amantlac penibil


E criza mare maica. Daca pana acum era doar in mintea noastra, importata de afara, na ca acum a venit pe bune. Si cel mai mult se simte asupra locurilor de munca. E disperare mare. Pe cine auzi, isi cauta de munca. Nu stii pe cineva? Nu stiu, daca as sti bine ar fi. Sincer nu cred ca pilele te ajuta in zilele astea. Au nevoie de om binepregatit, nu care s-o frece pe un salariu rotunjor cu ochii in monitor. Ma amuzam teribil in seara asta cu un amic, care imi povestea cum a fost dat afara un redactor-sef de la un cotidian online, prins ca umbla cu una din angajate. Respectiva venise cand tocmai plecasem eu. Bine, individul oricum era de un cretinism innascut. Avea o mare satisfactie sa te umileasca. Care se lasa umilit, ramanea angajat sau trebuia sa nu aiba vreun contact direct cu el. Om casatorit, cu nevasta cu tot, ii ardea de vrajeli. Cu asta se strica barbatii. Ca o scalda pe la spate cu pustoaice fraiere, dornice de mare cariera, dar care pun si nitica pasiune. Adica nu ar fi mai corect sa-i spui nevestei ca e timpul sa divortati decat sa o inseli? Ipocrizie si joasa speta. Mi se pare de neiertat. Loviti cu pietre in piete publice, asa cum erau femeile pe timpuri, asa ar merita indivizii care fac asta. Si de partea femeilor la fel. Ce e balaceala asta? Oricum legea din Romania e cam apa de ploaie in ceea ce priveste adulterul. Ba chiar s-a mai legalizat si incestul atata timp cat fratii au peste 18 ani si stiu ce fac. Doamne iarta-ma. Revenind la subiectul initial, e cel mai periculos sa ai relatii "neprofesionale" la locul de munca. Nu te alegi cu absolut nimic. Doar daca se transforma in vreo mare poveste de dragoste, mai merita, dar oricum unul din amorezi va trebui sa demisioneze din acel post si nu ai nicio certitudine. Adica nu mai bine iti vezi tu de treaba si lasi deoparte schimburile de priviri aluzive? Pana la urma obtii un post pentru experienta pe care o ai si abilitatile profesionale. Am patit-o si eu acum ceva timp. Si tot asa aveam senzatia ca e marea mea dragoste. Da de unde? Mi-a trecut mai repede decat ma asteptam. Si oricum daca ramai pe acelasi post si te-ai despartit de respectivul/a relatiile strict profesionale vor merge foarte prost. Asa ca sfatul meu e sa se evite situatiile de felul acesta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu