vineri, februarie 26, 2010

Marian Sarbu va paraseste si va multumeste


Dupa discutia pe care a avut-o astazi cu Victor Ponta, fostul vicepresedinte al PSD, Marian Sarbu a decis ca solutia cea mai potrivita este sa demisioneze din actuala functie si sa-si paraseasca colegii definitiv. Marian Sarbu a declarat ca este "nevoit" sa plece din PSD, intrucat nu poate avea eficienta in domeniul social, pe care il coordoneaza de 16 ani in PSD, si mai ales ca unii dintre colegi ii cer sa fie impotriva propriilor convingeri.
"Am avut o discutie foarte calma cu domnul Victor Ponta, in timpul careia am aratat care sunt opiniile mele in legatura cu ceea ce s-a intamplat, mai ales in ultimul an, si ca din multe puncte de vedere legile pe care le-am promovat in timpul in care am fost ministru al Muncii - si ma refer cu precadere la Legea salarizarii, la Legea pensiilor - s-au situat adeseori intr-o anumita contradictie cu pozitia partidului", a spus Marian Sarbu.
Fostul vicepresedinte a mai adaugat ca exista si anumite elemente de linie strategica cu care nu este de acord, precizand ca principala sa nemultumire ramane legata de situatia "destul de suspicioasa" si de actuala lipsa de incredere care se resimte profund in partid.
Intrebat daca se va alatura grupului independentilor din Parlament, Sarbu a precizat ca este foarte posibil, el adaugand ca, in conditiile in care acesta va constitui un nucleu pentru o noua constructie politica, in care zona sociala sa aiba preponderenta, atunci el ar urma sa se ocupe de politicile sociale in acest proiect.
Niste multumiri inainte de final. ""Nu ma situez pe o pozitie de contradictie cu PSD si, avand in vedere momentul acesta, as vrea sa ies din starea aceasta oarecum exagerata din punct de vedere emotional care s-a creat in legatura cu ramanerea sau plecarea mea din partid si sa folosesc prilejul acesta pentru a multumi unor oameni cu care am colaborat foarte bine in ultimii 16 ani. Ma refer in primul rand la domnul Miron Mitrea, care m-a adus in PSD, vreau sa-i multumesc domnului Nastase pentru increderea pe care mi-a acordat-o in, probabil, cel mai performant Guvern de dupa 1990, domnului Ion Iliescu pentru sprijinul, discret dar constant, pe care mi l-a acordat, domnului Geoana pentru colaborarea salubra pe care am avut-o cat timp a condus PSD si ii urez succes lui Victor Ponta."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu