duminică, noiembrie 01, 2009

Fuga de realitate


Euforie. Realitatea a fugit. Ritmuri cu care tin greu pasul. Te caut cu privirea si observ ca ma urmaresti subtil. Ti-a fost dor de mine desi ti-e greu sa recunosti si stiu ca nu voi avea niciodata aceasta certitudine pe buzele tale. Ma imbat de vis. Inchid ochii si totul se transforma in unda. Diverse senzatii imi inunda corpul. Cad prada unei alte lumi. Sunt o prada. Sunt fericita. Nu exista alta fericire. Simt buze reci pe fata mea. Sunt niste buze goale, lipsite de vis. Si buzele pot minti. Totul se prelinge si se scurge gratios. Nisip in clepsidra. Viata e frumoasa.
Energia ma cuprinde. Dansez ca o naluca. Ne atingem si ma trec fiori. Poate si de frig. Nu scap de obsesia iubirii. Ma ataca si in aceste momente. Iluzia unei iubiri ar amplifica starile astea de fericire. Uit. Minutele trec in continuare. Se aude Wake me up before you go go. Pai chiar asa sa faci.
Rad, savurez orice clipa. Pentru cateva secunde iar ma ia realitatea. O gonesc. M-am cufundat in muzica. O simt. Multe versuri aplicabile oricui.
Trece o vrajitoare pe langa noi. Am uitat unde sunt. Multe fete cunoscute, oameni pe care nu-i cunosc, masti. Avem un lucru comun toti: fugim de realitate. E un strigat mut, insa perceptibil.
Realitatea a venit. M-a imbracat cu a ei manta din cap pana in picioare. Nu mai am nimic de spus...

Un comentariu:

  1. obsedanta imaginea inclusa in postul tau, abia reusesti sa citesti pentru ca iti atrage tot timpul privirea spre ea, dar se potriveste perfect la mesajul tau

    RăspundețiȘtergere