miercuri, ianuarie 28, 2009

De-ale politichiei


Declaratie surprinzatoare ieri seara la Nasu, unde a fost invitat Ioan Talpes, fost sef SIE, in prezent senator PDL. B1 ca post lingator basescian de mare clasa, incearca prin Nasul vezi doamne sa anticipeze cumva ce va fi la prezidentialele de anul asta. Dar sa revenim. Se pare ca Voiculescu vrea sa vanda Antenele si sa i lea dea nimanui altcuiva decat lui Patriciu, urmarind prin aceasta manevra sa-l sustina pe Taricelu la presedintie, monopolizand campania. Intamplare ce ar putea fi adevarata si ramane de urmarit in electorat. Nu cred ca Voiculescu e in mare criza de bani, asa cum nu cred nici ca Becali o duce mai greu zilele astea si a oprit caloriferele. Deci ramane motiv clar titulatura lui Taricelu.
O sa ne distram teribil cu alegerile astea. Eu mi-am propus sa nu votez nici de data asta si sa las decizia finala neinfluentata de ideile mele inutile . Un vot in plus sau in minus chiar nu conteaza. La cati dezinformati se vor duce sa voteze, nu e cazul sa te agiti.
Un exemplu cat se poate de elocvent: Aseara venise ingrijorata la noi o vecina care intelesese gresit declaratiile lui Basescu referitoare la inghetarea pensiilor si a salariilor pe sase luni. Femeia intelesese ca nu o sa mai primeasca pensia sase luni. Oamenii de genul asta se duc la vot si aleg intamplator sau pe niste aparente si promisiuni penibile. Si oricum nu ai cu cine sa votezi. Nu m-ar mira sa-si sustina candidatura si Vanghelie sincer, ca tot s-a cam simtit el dat la o parte de cand cu sefia PSD si scandalul Ilfov.

5 comentarii:

  1. Nu te vei duce la vot,tu si toti cei care ar mai putea sa faca diferenta!Iti aduci aminte in 2000 turul 2?Cu Vadim si nea Nelu?Am fost sa-l votez pe"mai draga"pt ca daca se alegea Vadim era vai de noi!Nu realizam ce am castigat in 1989...am castigat LIBERTATEA de a alege!Chiar si libertatea de a incepe o viata noua in alta parte(afara:)!Eu o sa merg sa votez pt ca eu inca mai cred in Romania!Si apropo...e acelasi rahat peste tot in politica!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu te vei duce la vot,tu si toti cei care ar putea face diferenta.Iti amintesti 2000 turul 2?Cu Vadim si nea Nelu?Nu credeam ca il voi vota vreodata pe"mai draga"dar am facut-o pt ca daca s-ar fi ales Vadim era vai de noi!Pacat!!In 1989 am castigat ceva ce acum nu pare sa insemne nimic...am castigat LIBERTATEA de a alege!Chiar si libertatea de a trai in alta tara.Eu voi merge la vot deoarece inca mai cred in Romania! si apropo...politica e plina de rahat oriunde!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. greu e sa mananci...greu e sa bei...greu e sa votezi...iti alegi ce vrei sa faci...ca stii cum sa le faci nu mai conteaza...aia e...tot roman esti... eu votez ca sa nu ma consider las si imi aleg viitoru pe intuitie de multe ori...caci si eu daca as fi in locul lor si s-ar putea si as avea de unde, as fura si eu...

    RăspundețiȘtergere
  4. Libertatea de a alege este relativa si nu serveste altui scop decat aceluia de a legitima sistemul. In ceea ce priveste culoarea politicii de care amintea ioan nuantele difera. Asa cum a scris un francez intr-un eseu despre istoria minciunii, toti politicienii sunt demagogi motiv pentru care trebuie alesi cei care au lasat ceva in urma.

    RăspundețiȘtergere
  5. Libertatea de a alege este in exemplul nostru un simplu instrument de legitimare a regimului. Acesta ne face parca (facea, mai degraba) sa ne simtim tot mai detasati de natura politica predecembrista si ne alimenteaza increderea. Apropo de ce spunea ioan legat de culoarea politicii de pretutindeni, nuanta totusi difera. Asa cum spunea un francez in eseul sau despre istoria minciunii, politicienii sunt demagogi indiferent de locatie important este sa alegi pe cei care lasa totusi ceva in urma.

    RăspundețiȘtergere