vineri, ianuarie 09, 2009

Cu bujori in obrajori

Zilele astea au tot avut loc slujbele si inmormantarile microbilor si bacteriilor.Ca deh a venit geruiala si fraierii nu au mai rezistat. Noroc lor ca nu-i plange nimeni ca sa aiba motiv sa se intoarca degraba. Vesnica lor pomenire cum se spune! De acum incolo putem manca si de pe jos ca nu mai patim nimic.
Cea mai frumoasa zi din iarna asta. Soare, ger si zapada in care sa se reflecte lumina. Mi-au degerat picioarele ca doar asa tremur eu si la 18 grade dar am simtit ca a venit iarna. M-am trezit cu o stare de liniste totala si primul gand a fost sa ma uit pe geam. Ma simteam ca dupa o tarta cu fructe. Chiar asa ma simteam. Iubesc pe toata lumea astazi. Vibreaza pamantul sub mine fara sa fie cutremur de bunadispozitie. Cum o fi cand o sa am si un motiv intemeiat?
Bucurati-va de zapada ca de la anu cine stie ce mai vine in loc de iarna...

2 comentarii:

  1. pisiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ai lov iu!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. e misto rau poza ce sa mai spun despre idei! monstruos de frumos. sublim. fantastic. sunt in extaz!!!

    RăspundețiȘtergere