duminică, februarie 01, 2009

Eurovision pe fundal de criza


M-am prins si eu de-abia saptamana asta ca ne agitam ce cantaret sa mai trimitem la Eurovisionul din acest an de la Moscova. Cu siguranta, multe dintre melodiile participante au fost pregatite si inregistrate cu foarte mult timp inainte de inceperea selectiei. Poate chiar de anul trecut. Glumesc. Compozitorii din piata s-au agitat sa convinga juriul si publicul cu piese care mai de care mai ritmate, prin artisti, mai mult sau mai putin valorosi.
Revenind la esential, Elena Gheorghe a castigat pentru ca nu prea avea cine altcineva sa fie in stare sa cante pe bune pe o scena de asemenea anvergura. Nu ma declar fana Elenei absolut deloc, mai ales ca stiu ca e macedoneanca si mai e si fata de preot pe deasupra. Imbracata destul de penibil, in niste rochii ca de dama de companie( orice ati spune voi asa parea), a incercat si ea sa-si etaleze calitatile de cantareata. Si le are. Nu i le contesta nimeni. Ma intreb ce zicea taica-su cand privea la televizor.
Imi pare rau pentru baiatii din trupa Zero, care si anul trecut au avut o piesa tare si anul acesta, dar din pacate juriul de aici nu poate gandi in perspectiva sa-si imagineze cum o piesa ca a lor s-ar potrivi pe scena Eurovisionul. Lasati baieti ca mai incercati pana va iese.
Blaxy Girls se am intind dupa parerea mea si mai bine spus le cam intinde Costi Ionita. Sunt prea pustoaice ca sa isi imagineze ca le ia cineva in serios. Uneori varsta iti da o oarecare prestanta. Macar imaginara, bazata pe o experienta mai bogata. Sunt ok fetele, au avut mare succes dupa lansare, dar e ca si cum trimiti copilul de varsta de gradinita in clasa intai.
Mi-a placut si melodia lui Catalin Josan, si a fost chiar buna ideea sa cante impreuna cu grupul de fete, da pe bune moldovenilor mai lansati-va si la voi in tara.
"Pleaca", melodia Tinei Geru a fost ok, desi sincer nu mi se pare o piesa potrivita pentru Eurovision si oricum nu era in stare sa o sustina live nici daca ar fi mancat inainte 15 galbenusuri de ou cu lapte si miere.
Asa ca bafta Elena in mai si poate te imbraci mai decent, sa capeti si ceva prestanta scenica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu