joi, ianuarie 14, 2010

Fara identitate.Obsesia.Delirul.


O casa goala. E intuneric. Ma uit pe geam. Oamenii si-au pierdut controlul. Au capatat puteri miraculoase. Zboara nestingheriti, au acces la orice, stapanesc lumea. Sunt liberi. Un copil plange pe strada. Urla de parca ar fi ranit. Nu stie. Nu intelege. Nu stie ce sa faca cu puterea. A ramas la voia intamplarii. E singur si cere ajutor. Nimeni nu-l baga in seama. Sufera.
Femei disperate, dezbracate, alearga pe strada. Accidente umane. Se ciocnesc existentele intre ele. Isterie. Panica. Nebunie. Se aud barbati care rad nebuneste. Unii indivizi zboara in inaltimi cu o viteza incredibila. Nu se mai stie daca sunt femei sau barbati sau ce sunt. Si-au pierdut identitatile cu totii.
In casa e mult praf. Timpul s-a asternut peste tot. Eu nu simt nimic. Am ramas la fel. Nu pot sa inteleg de ce. E posibil ca ochii sa-mi joace feste. Sa-si fi creat proprile imagini. Halucinatie. Mintea mea a dat drumul la un film, al carui regizor si scenarist se pare ca sunt tot eu. Ma trantesc in praf. Am praf peste tot. Si in gura. Ma ridic. Alerg din camera in camera, gonesc ca o nebuna. Aud pasii cuiva in spatele meu. Cineva pare sa fie cu mine. Te vad, alerg dupa tine, te prind, iar dispari. Nu esti. Ma innebunesti. Am praf pe maini. Ma asez la pian. Atingere de catifea. Ce frumos se aude. Ce sunete. Degetele manusilor mele intoneaza imnul obsesiei. Manusi albastre de catifea. Ce fericire. Ce sublim. Hai sa dansam. Ce nebunie. Ritmul devine alert. Ma tavalesc pe jos de ras. Ma mozolesc cu timp si ma cufund in trecut. Te-am facut sa razi. Nu te mai poti controla. Ce sadic esti. Te ador.
Manusile canta singure. Nu le mai poate opri nimeni. Casa rasuna fabulos. E incantator. De afara se aud racnete. Doua zgomote care se bat, se lupta, se contrazic, se cearta. Nu se pot suprapune. Doua lumi. Doua realitati. Doi oameni. Doua manusi. Doua fire de praf. Bag capul in piept si imi simt propria caldura. N-ai vrut sa dansam. Poate mai tarziu. O sa scriu altfel scenariul. Simt o durere cumplita de cap. Am ametit. Iar ai venit. Esti nebun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu