vineri, decembrie 11, 2009

Ape, oglinzi, lacrimi

Stau in cada. Scriu aceste randuri din cada. O sa le transcriu mai tarziu. Ma deranjeaza lumina. As vrea s-o sting si gandurile sa mi se astearna singure pe aceasta pagina. Ma atinge apa calda. Se prinde de mine si la fel de usor ma lasa in pace. Inchid ochii. Te vad in departari usor conturat. Nu pot sa-ti fac un tablou in ochi. N-am talent.
Apa se clatina. Te-am alergat prin ganduri si apoi te-am cuprins in brate ca sa ma odihnesc. Am coborat in adancurile tale si m-am ratacit. Euforie. Extaz. Imi vine sa tip de bucurie. Senzatii. Incertitudine. Dorinta. Uitare. Apoi drag obsedant. Uita-ma. E un sentiment alb fara nicio linie.
Tu? Tac. Am ametit. Acum esti in dormitorul sufletului meu. E timpul sa inchidem ochii si sa purcedem spre taramuri necunoscute. Ai adormit deja? Eu inca sunt aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu